lite tid..

Har verkligen inte haft tid att blogga idag, varit på jobbet hela dagen och sen när jag slutade 16.00 så bar det iväg till en föreläsning som höll på till 20.15 inne i stan. Så jag kom hem från någon timme sedan. Och imorgon kommer det inte heller bli mycket skriverier för då ska jag på hockey :D AIK - Linköping! Yay, jag är as taggad! Ska se den med några polare, sen blir det någon öl efteråt, men bara en eftersom jag ska upp och jobba på torsdag. Torsdagen ser också rätt så full packad ut, efter jobbet ska jag träffa två fina vänner på en fika sen efter det ska jag träna, sen ska jag även träna på fredag efter jobbet hade jag planerat, så denna vecka blir det väldigt lite tid till bloggandet, men så är det ibland :)

Nu ska jag gå och lägga mig i min säng och titta på nya avsnittet av 90210 :)


Jag och Melina på Kräftskivan i sommras :)




Kommentarer

Jennie • 2010-09-19 @ 11:02:29

Härlig och glad bild på er :)


Jennifer [fotoblogg] • 2010-09-19 @ 16:36:35

Grattis, du är en av finalisterna i veckans blogg. Alla röstfiskemetoder är tillåtna, lycka till! :)


Daella • 2010-09-20 @ 21:29:20

Hallå tjejer !

Här kommer trevlig inbjudan:

Tjejträff 23e sept!

Jag har det stora nöjet att välkomna mina kära läsare på tjejträff på Oriflame Concept Store den 23e september. Det blir en kväll fylld av höstens make up-trender och ni kommer kunna prova, känna, lukta och smaka då vi bjuder på snacks och lite dryck. Maila mig namn och telefonnummer på de som vill komma så skriver jag upp er på gästlistan samt meddelar exakt adress. Tveka inte !

Åldersgräns 18 år!



Anmälan sker till [email protected]


MATILDA HAMMAR • 2010-09-27 @ 23:10:03

man kan inte lägga ALL energi och tid åt bloggen så äre ju.. :)



sv: tack så mycket :) sorry för sent svar, men bättre sent än aldrig! :D


jennifer • 2010-10-14 @ 17:10:19

Hej, eftersom du verkar intresserad av foto så har jag ett bra tips på en fotoblogg till dig! http://denisevanderroux.blogg.se :) Om du ser detta som reklam/spam så ber jag om ursäkt! Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0