Garderobs Städning

 

Idag så tog jag äntligen tag i min garderob, skulle verkligen behövt gjort det tidigare, men bättre sent än aldrig, hehe. På bilden ovanför ser du hur jävligt det såg ut innan, vilken röra det var och det blev ju bara rörigare efter varje gång jag letat kläder. Men som sagt nu är det äntligen gjort, och så här blev det när jag var klar :)

 

Bilderna blev inte så jätte bra för jag orkade inte fixa med inställningarna, hihi.

 

Nu är det så fint i garderoben, var även handy woman och flyttade om några hyllor och så. Satt där med spärrskaft och skruvdragare inne i gardroben, hehe. Men bra blev det verkligen! Rensade även ut massa kläder som var trasiga och missfärgade, dom ska slängas och rensade ut kläder som jag aldrig använder längre som släkt och vänner ska få se om de vill ha, resten ska skänkas till Frälsningsarmén, eller liknande. Det blev hela 6 kassar!

 





Kommentarer

sophie • 2010-09-06 @ 21:52:59

Heej

va fint det blev i skåpen nu :) ja vill se kläderna du rensat bort innan du slänger nåt :P puss på dig <3


FOTOGRAF JENNY VENNBERG • 2010-09-08 @ 19:49:08

Jag skulle också behöva ta tag i min garderob ! Det skulle verkligen behövas, hehehe !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0