Underbar Lördag! Hemsk Söndag!

Igår så hade vi ju lite kalas här hela dagen, och det är därför jag inte har skrivit något och idag har jag varit så sjukt bakis. Först igr på dan så kom det över lite släkt och så och firade mig, det var så trevligt. Vi bjöd på kanel- och vaniljbullar och kladdkaka med vispgrädde, det var så gott *MUMS*. Sedan på kvällen så kom det över lite nära vänner och vi hade så underbart rolig. Måste säga att hela dagen blev så lyckad och rolig! Men idag mår jag inte så jätte bra, hehe. Fick i mig lite allt möjligt igår så det är ju inte konstigt att jag mår lite sådär, hehe.

Idag så har jag och Alex bara legat och dött på soffan. När vi vaknade vid 14 tiden så röjde vi undan alla flaskor och burkar och sedan ringde vi till krokhöjdens pizzeria och beställde en Hawaii och en Oxfile pizza och 2L cola på hemkörning, det var så gott. Nu hså har vi precis kollat klart på Spider-Man 3, väldigt bra bakis film måste jag säga, hehe. Det var andra gången vi såg den. Måste bara säga att han (Peter Parker) är så löjlig när han går runt på gatorna och tror att han är så jävla snygg, jag och Alex höll på att skämmas ihjäl!

Får se om jag orkar lägga upp några bilder ikväll, annars försöker jag göra det imorgon!




Kommentarer

B R O W N S U G A R • 2010-01-11 @ 19:44:58

Goott med pizza!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0