Stadium Bootcamp!

Just nu är jag så trött! Idag så har jag pluggat på förmiddagen sedan så mötte jag upp min kära vän Anus (Anna ;D) och vi åt lite Taco Bar och kikade i lite olika affärer. Sedan så bar det iväg till Stadium på Hamngatan, där det idag var Stadium Bootcamp, ett event från Sofis Mode. Där hade man 20% på allt, lite uppvisning, man fick prata med lite olika människor om träning, hälsa etc. Det var riktigt trevligt, men väldigt varmt för det var väldigt mycket människor där. Jag köpte en jätte gul sport-bh och ett svart träningslinne :) Anna köpte också en jätte gul sport-bh och ett par as najsa rosa vårskor för typ 80 spänn, skit bra, hihi :D Blev as taggad på och träna nu, så imorrn efter provet så ska jag dra iväg och gymma!

Nu ska jag lägga mig i sängen och plugga lite till innan jag sover! Natti natti...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0