Sömn!

Snart ska jag lägga mig i min sköna säng! Tror jag ska läsa något kapitel ur min bok, just nu läser jag "Änglar" av Marian Keyes, har läst ca 50 sidor och är redan helt fast. Älskar verkligen hur Marian Keyes skriver, förstår inte hur hon kan få något så hemskt som missbruk, otrohet, etc att vara roligt. Fast de händer dessa personer så jobbiga saker så skrattar man sig igenom hela boken (missförstå mig rätt, jag tycker inte att sånt är roligt, det är bara sättet hon skriver på).

Idag har jag varit lite latmask, imorgon måste jag verkligen jobba. Ska fösöka göra klart två orders imorgon, hoppas verkligen att jag kan få klart dom. Måste även åka till forum imorgon och lämna in min externa hårddisk, den är ju pajko :( Datorn hittar den inte längre.. Jag hoppas verkligen att dom kan fixa det utan att tabort allt på den, har så mycket bilder och grejer där som jag inte har någon annan stanns. Det är bara att hålla tummarna!




Kommentarer

Anonym • 2010-01-13 @ 09:18:20

har aldrig läst nåt av henne, får ta och göra det!


michaela • 2010-01-14 @ 22:16:25

Sov gott!! :) kram från LA


Micaela • 2010-01-25 @ 15:19:47

det är verkligen en nostalgitripp att kolla på den!läste boken när jag gick i 9:an tror jag.Alla ser så unga ut!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0