Som sagt, en periodare ;)

Hehe, jag har berättat för er förut att jag är en äkta periodare när det gäller bloggandet. Ibland är ag hur sugen som hellst på att blogga och det bler flera blogg inlägg per dag och ibland är det trorrt i flera dar ;) Kände i alla fall för att göra ett litet inlägg just nu.

Just nu är jag en sjukling, har lite feber och mår illa.
Allt är bättre idag, men igår var det så hemskt jobbigt. Hade hög feber, hade ont varje del av kroppen och mådde så sjukt illa, plus att jag var på toan typ 15 ggr. Det är sjönt att det är bättre idag, men är fortfarande alldeles slut i kroppen. Mina krafter tar slut på nolltid, orkar ta mig till toan och så där men när jag kommer tillbaks till soffan igen så är jag lika trött som om jag hade sprungit ett marathon lopp på typ 5 minuter och då har jag ändå sovit ca 16 timmar i natt, hehe. Igår så gick jag först och la mig vid 18.00, sov till 19.30, gick och la mig igen vid 21.00 och sov till 13.00 idag. Det känns ändå idag som att jag har sovit typ 5 timmar, hehe.

Ringe CSN idag också för jag hade inte fått mitt bidrag + lån som skulle komma idag, men då visade sig att jag hade glömt att skicka in studieförsäkran (som jag trodde att jag hade gjort redan), så på torsdag när jag ska till skolan (om jag är frisk) så måste skolan skriva på det och sen kan jag posta det, så troligtvis så får jag mina pengar nästa vecka :/

P.S. Detta inlägg tog mig typ 1h att skriva :P hihi...




Kommentarer

Micaela • 2010-01-25 @ 15:42:41

oh gud ja, me fucking åmål med!Älskar den!va var de mer för filmer som man bara älskade?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0