...

Igår så kollade jag på Laguna Beach, jag tittade på de avsnitt som jag inte sett förut, vilket var typ andra delen av säsong två, ca 10 avsnitt (det finns även en säsong 3, men det verkar inte roligt, helt andra personer). Så istället för att titta på det så tänka jag nu börja kolla på The Hills från början igen, gillade verkligen första säsongerna (det är bara dom jag sett, typ 1,2&3) men jag har så svårt för Spencer, eller jag har inte bara svårt för honom, jag HATAR honom, han är så manipulativ så jag nästan kräks av avskyeende (finns det ett ord som heter "avskyende" hehe?).

Nej nu orkar jag inte sitta här och skriva längre, ska titta lite The Hills och sen hoppa till kojs så man kanske kan vända tillbaks på dygnet så att man kan få en normal vardags rytm.




Kommentarer

Lily [ L i n d a . B l o m ] • 2010-01-07 @ 03:02:17

Svar: HALELUJA på det iaf :D hihi


Mini Me • 2010-01-07 @ 03:12:51

Fin blogg:D


Sara • 2010-01-07 @ 08:18:59

ja visst är han :) tack!


elle • 2010-01-10 @ 12:41:01

älskar också "en oväntad semester" bästa.!

mm. man kan göra så mycket med PS.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0