Ny period!

Är jag tillbaka kanske? Hehe. Senaste dagarna har jag haft en jätte längtan att börja blogga igen, tror ni att jag kanske har börjat komma in i ny blogg-period (som jag har nämnt tidigare jag är ju en periodare när det gällat att blogga). Nu var det hela 3 månader sen jag bloggade sist, detta inlägget känns väldigt bekant, eftersom jag har berättat för er om mitt periodande, haha. Önskar verkligen att jag skulle vilja skriva "hela" tiden, att inte ha månaders uppehåll.

Har haft fullt upp i sommar känns det som, fast jag inte ens har gjort så mycket, hehe. Var på Peace & Love festivalen, varit på Möja, varit ute med båten och campat, annars har jag bara legat ute i skolen och njutit och träffat goda vänner och familj, och självklart festat lite/mycket *hihi ;P*. Här är lite fina bilder från sommaren...










Kommentarer

Josäfin :> • 2010-08-15 @ 13:04:41

Jätte fin blogg :o Kär i din header! Riktigt snygg! :o



Vilken redigering av bilden tycker du är bäst? :)

http://jossanamigo.blogg.se/2010/august/vilken-ar-bast.html


julia • 2010-08-15 @ 23:49:21

Skulle du kunna vara jätte gullig och göra en design till mig :) kram.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0