The Notebook

Mår sämre idag, vilket suger! Skulle egentligen ha varit på 2 års kalas just nu men så blev det inte och skulle ha ätit middag med min mor också men så blev det inte heller. Idag kommer jag bara att ligga hemma och krya på mig, kan inte vara sjuk på måndag det är ju första dan tillbaks till skolan efter praktiken.

Tidigare idag så kollade jag på chick flicken What A Girl Wants, lätt och rolig romatisk komedi en sån här dag. Älskade den filmen när jag var mindre, hehe, fick nyss hem den från LoveFilm.se. Just nu så kollar jag på den absolute finaste kärleksfilmen, det är min favorit, gråter alltid <3 The Notebook (svensk titel: Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta) älskar handlingen, skådespelarna, allt! Om ni inte har sett denna så borde ni verkligen göra det!

"If you're a bird, I'm a bird."

Har du sett The Notebook?





Kommentarer

Nilla • 2009-11-25 @ 14:00:41

Åh den är så himla fin! Älskar filmen. <3 :)

Hoppas allt är bra med er uppe i Stockholm. Kram.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0