Övningsköra & Fira Pappa!

Nu är det söndag och det ser inte så grått ut ute och jag känner mig faktiskt bättre, känns riktigt bra! Idag ska jag göra lite saker, inte bara ligga hemma och vara uttråkad, yay! Ska ut och övningsköra med min sambo och pappsen i hans sprillans BMW, hoppas jag inte krockar, hehe. Nä det ska jag nog inte göra, det har ju gått så himla bra innan, bara att jag är lite för försiktig i vänster svängarna, måste svänga lite mer än vad jag gör, haha. Just fan jag hade ju hemläxa till idag, måste kolla upp hur jag på bästa sätt säkerhets kollar bilen, tex, lampor, underhuven, etc.. Ska kolla upp det efter jag har fixat lite frukost på sängen till min älskade pojkvän!

Idag ska vi äntligen fira pappas födelsedag (han fyller 45), alla har varit sjuka så vi har inte kunnat göra det förrens nu, hmm undrar vilka som kommer vara där, det får jag väll se kl. 14.00, hehe. Han är så tråkig när jag frågade honom vad han önskar så sägar han "Inget! Men om ni måste köpa något så köp en bok då!", det har han säkert sagt till alla så han kommer typ få 10 böcker, hihi. Gissa vad jag och min sambo köpte? ;)


Jag och min älskling på båten i sommras.. :)





Kommentarer

ELLINORAK • 2009-11-22 @ 11:44:42

vad kul! ja om det blir bra så hehe :D


Jennie • 2009-11-22 @ 12:16:40

åh tack så mycket! :)


Mia • 2009-11-22 @ 12:31:55

vad kul, grattis till din pappa!

sv; jaha, så på läst var jag. haha. :)


Madicken • 2009-11-22 @ 13:20:48

Allt bra?

Ha en bra Söndag :)


LINEEN • 2009-11-22 @ 13:27:08

oh bilden gör att man vill ha sommar NU!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0