Ännu en sömnlös natt..

Har sovit sjukt dåligt inatt också. Jag ligger och tänker alldeles för mycket och så har jag sån sjukt mens värk, den går inte ens över med ipren, som den alltid brukar göra, känns bättre nu i alla fall. Orkade inte gå till skolan imorse, som tur va så missade jag inte något jätte speciellt. Nu ligger jag bara i soffan och vilar, måste snart ta något att äta, börjar bli hungrig. Det får blir rostmackor idag, hihi.

Visste ni att Leighton Meester som spelar Queen B i Gossip Girl är en sångerska. Har lyssnat på några av hennes låtar, dom e helt ok. Här är några låtar :)












Kommentarer

Karin • 2009-11-25 @ 13:01:17

jobbigt när man kommer in i sånna inte-sova-och-tänka-perioder.. know the feeling, och jag har också mensvärk.. även om det inte är så illa så går det nästan aldrig över med ipren..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0