Tjugonionde December Tjugohundranio

Stress, stress, stress och stress. Det är typ vad jag känner nu, allt tack vara dom där jävla pengarna man måste ha för att överleva i den här världen! CSN suger så jävla hårt! Hehe. Lite klagande av mig just nu. Det är jobbigt när man är studerande med egen bostad, inte lätt, inte lätt. Den här månaden så fick man ju inget CSN bidrag eller lån, så det är rätt så kaotiskt just nu, men som tur är så har jag värdens finaste sambo :) Känns lite skönare nu i alla fall, lite mindre stress när man vet att alla räkningar är inbetalade så man inte blir vräkt, hehe. Neej, så långt skulle det aldrig gå..

Men jag har funderat lite på det där med nyårsklänning nu när jag har NOLL money så blir det nog förra årets klänning (om jag inte hittar någon rätt så billig), med en ny "kofta" och nya assesoarer :) Det funkar fin fint. Hehe. Är också lite stressad för vi ska ha vänner över på nyår och ha lite middag här och så och vi har precis valt vad vi ska laga och det är mycket att förebereda, handla allt, måste städa, måste tvätta, måste fixa andra saker. Är väldigt nöjd med menyn, tror det kommer bli väldigt gottis :D Måste även köpa lite dekorations saker till dukning, etc. Drar nog iväg till forum en snabbis imorgon och kollar lite saker.

Ett till MÅSTE innan nyår jag måste ge mina naglar lite manikyr, en nagel gick "typ" av idag, eller den "flagnade" så den är jätte tunn, måste fila och lägga på lite lack som stärker naglarna. Det blir nog bäst om jag fixar det på onsdag, bara jag inte blir för stressad. Eh, det är värt det i alla fall. Ser verkligen fram emot nyår, tror den kommer bli “It’s gonna be legen… wait for it… dary!" (Barney från How I Met Your Mother) LEGENDARISK! Haha.


Nyår -08





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0