Mer Julklappar

Denna dag har gått väldigt snabbt, klockan är redan nio.. Muntliga redovisningen imorse gick super bra och sedan så var vi ju på studiebesök på Nacka Kommuns Ungdomsverksamhet, det var så intressant och nu vet jag vad jag verkligen vill bli när jag blir "stor", hehe, Socionom, det är precis det jag vill jobba med, efter jag har jobbat som barnskötare i några år och fått lite mer livserfarenhet då ska jag söka till Socionomprogrammet, inriktning mot missbruk, ohälsa och rehabilitering.

På eftermiddagen idag så mötte jag upp Alex i forum efter att han slutat, vi vandrade omkring lite, åt sushi och handlade julklappar till de sötaste skitungarna, Amilia och Kian :D Letade efter lite fler julklappar men jag hittade inget.. Imorgon är jag ledig så jag ska slå in lite julklappar och så och blogga lite.. Nu måste jag fixa lite med en layout!




Kommentarer

Orkideh • 2009-12-15 @ 13:23:07

GUmman då blir vi arbetskollegor hihi jag kom in på socionomutb. i Malmö jag är såååååååååååååååååååå glad=)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0