Måndag Morgon

Är det bara jag, eller visst är måndag morgon alltid lite jobbig. Man är alltid så trött och känslan att man vill ligga kvar i sängen är jätte stor. I morse så snoozade jag i en halvtimme, hehe :) Men nu är jag uppe och ska dra iväg till skolan om typ en halvtimme. Idag har jag sista "riktiga"skoldagen, har muntlig redovisning på morgonen och på eftermiddagen så ska vi på studiebesök på en ungdomsgrupp, sen på torsdag så ska vi på studiebesök på Fonus. Det är det enda jag har den här veckan, inget plugg, NADA! Så skönt.. Under vinterlovet nu ska jag jag plugga körkort teori för fulla muggar.

Har hittat julklappar till min syrror nu också, skönt att ha det klart, måste bara hittat något till brosan :) Ska dra på klappsökning någon dag, jag och Alex måste åka till barnenshus och leta julklappar till hans systerdotter och kusinbarn.

SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! Vet ni vad det låg på marken när jag vaknade? Jo snö, helt otroligt :) Åh, vad jag håller tummarna på att snön håller i sig till julafton, det vore ju så roligt med en vit jul i år, det var ju flera år sedan sist!


Men jag skulle också gärna slippa kylan och åka tillbaks till Tunisien :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0