Dansa, dansa..

Kvällen igår var så rolig! Haha! Den var verkligen sjukt kul. Det enda negativa var att bussarna inte gick som dom skulle pga av snöovädret, så vi var ju tvugna att ta taxi både till och från stan. Men den förstörde i alla fall inte kvällen. Först så förade vi med två flarror vin och massa skvaller, hihi :D Sen drog vi till Village och det var verkligen sjukt rolig musik och vi dansade arslerna av oss. Och gissa vilka vi dansade loss med med?? Idol-Reza och Idol-Rabih!! Haha!! Syrran har bilderna, lägger upp dom när jag har fått dom. Dom var verkligen så trevliga. Vi hade skit kul iaf och mycke dricka fick vi i oss också, haha. Så vi mådde inte superduper imorse, nej.. Jag har druckit två c-vitaminer, tagit en "En-om-dan" multivitamin och en ipren, men det gjorde det inte så jätte mycket bättre. Nu mår jag bättre, efter ett skönt bad och mat. Och OSTBÅGAR & JULMUST ;P hehe.

FAAAAAAAAAN! Min externahårddisk går inte igång, har ingen aning vad som hänt!? Har typ allt på den!! *AARGH*




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0