Gårdagens: Buzz & Guitarr Hero

God förmiddag allaihoppa :) Yes, ännu en dag med sol, man blir så glad när man vaknar och solen lysen utanför sovrummet. Snart ska jag ta ett riktigt lång bad, ska tända lite ljus, ha lite musik, kanske lite skum :P hehe. Sedan så ska vi till min mormor på Påskmiddag, vi kommer ha fullt upp hela helgen. Rätt så skönt att slippa tänka på vad man ska laga för mat.

Gårdagen var riktigt trevlig först blev det grillning hemma hos pappa, var riktigt gott vi fick lamm. Sen så satt i och snacka och spela Buzz till klockan blev 23.30, då drog vi hem till Simon och körde lite Guitarr Hero, det gick inte så bra för mig var nog lite för påverkad för att spela (men jag vann på Buzz  ;) hehe).




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0