Bored!

Okej, nu e jag inne på tredje sjukdagen och jag är så utråkad.. Pojken min är nere och handlar och gymmar, han e så duktig. Själv sitter jag här, har kollat på Hogan Knows Best på MTV de senaste timmarna, det har inte varit ngt annt på tv, bara typ tv-shop och Oprah, nej nej! Har fixat lite saker på datorn också, har sökt till en barnskötar utbildning till hösten, håll tummarna att jag kommer in. Nu måste jag bara hitta mina slutbetyg så jag kan kopiera dom och skicka in dom till kommunen. Ska nog ta å göra det nu.

Juste igår skrev jag att jag skulle baka och det gjorde jag, bakade tre stycken stora hallonmuffins, (hade bara ett ägg så det fick bli en halv sats). Dom blev så sjukt goda, lite brända i botten men det var ingen fara.. Hehe.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0