Tisdag: Kvälls-Badminton

Yes! Jag fick sluta tidigare på jobbet idag, slutade kl 18.00 istället för det vanliga 20.00. Vilket var så skönt just idag för jag var och spelade badminton just så jag hann hem innan, så jag kunde få i mig lite middag. Stekte pannerade torskfiler med potatis, spenat och remoulade sås, det blev skit gott, Alex tyckte också det. Lage tillräkligt så jag hade till lunch imorrn också, skönt :) Badmintonen gick väll sådär, kände mig inte alls 100%, tror jag börjar bli lite sjuklig. Snuvan är där :( Men samtidigt som den är bättre än vad den var för typ två dagar sen. Hmm, konstigt. Jag var väll bara lite ur form ikväll, blir säkert bättre nästa gång.

Det gick bra på jobbet idag igen :) Det hände en rolig sak idag. Vid typ tre tiden så hittade vi en basker som någon hade glömt och vi sparar alltid grejerna i några dagar ifall någon skulle komma och fråga efter det, men då fick Thomas för sig att han tyckte att han kunde slänga den "för det var säkert ingen som skulle komma och fråga efter den", så han slänge den. Men nej nej, runt kl. 17.00 så kom det in en man i ca 55-60 års åldern och frågade efter den. Vi hänvisade honom till Thomas som satt å slappade med en polare när han skulle "jobba", gud så han skämdes när han skulle förklara varför vi inte hade kvar den, jag höll på att kissa på mig av skratt. HAHA! Det är allt från mig idag, ska hoppa i sängen nu så jag inte försåver mig som imorse :P hehe. God Natt.

Dagen Ord: Pooe!




Kommentarer

Angelica Norman • 2008-10-22 @ 00:48:53

Badminton är svinkul!=)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0