Lö Lägenheter

Oh idag så har jag och min underbara pojkvän varit på tre stycken lägenhets visningar. Det har varit så roligt, vi ska på tre stycken till på söndag. Pappa har även pratat med banken och dom sa att allt ska ordna sig :) Så jävla kul om vi kanske kan få köppa vårat eget. Nu ska jag berätta lite om lägenheterna.

Den första vi var på, var på 61 kvm och var helt underbar. Nästan hela lägenheten ny renoverad förutom köket, men det var helt ok. Efter att jag hade gått runt i lägenheten en gång fick jag den där känslan av att här skulle jag verkligen kunna bo och känna mig hemmastad. Balkongen var även inglasad vilket är ett stort plus :D

Den andra lägenheten var också på 61 kvm, inprincip så var det en likadan lägenhet men ända inte, för att dom har flyttat runt väggarna i den första lägenheten så det var inte samma planlösning. I den här lägenheten så fick jag inte samma känsla den här: "Här vill jag bo". Men den var helt ok, men inte värd priset.

Den tredje och sista lägenheten var lika stor oh såg nästan likadan ut som den andra, bara att det var mer av ett renoverings objekt, vilket är mysigt, men vi är inte så förtjusta i området. Men men vi får se hur allting utvecklar sig, det är ju tur att vi inte har jätte brottom med att skaffa eget.

Nu ska jag återgå till mina bra måndags komedi-program på tv6 :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0