Fullrulle

Förlåt för att jag inte har skrivit ngt i helgen, men det har varit fullrulle. Drar igenom lite snabbt för jag måste rusa till jobbet snart :(

I fredags så jobbade jag och efter jobbet så åkte jag, Orkidéh och Emma hem till Emma och käkade hamburgare och gjorde i ordning oss, sen så drog vi till Högbergs på götgatan och satt där och snacka och hade kul. I lördags så var jag och Alex i nya nacka forum först, shit va häftigt det var :p hehe. Sen efter det så var jag på middag hemma hos Celina, med Anna och Sussie, vi hade så grymt kul. Och igår, söndag så var jag så jävla seg låg på soffan i pyjamas ända tills halv 4, då pappa ringde och sa att han var på väg att hämta oss, då var det bara att dra sig upp och göra i ordning sig. Jag och Alex var och käkade middag där, och vi fick lite goda nyheter om lägenheter också, berättar mer sen.

Nej nu måste jag springa...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0