Yes, jag är trött..

Äntligen säger jag bara! Haha, har inte kännt mig trött vid halv 11 på tre veckor. Och nu äntligen så känner jag mig lite trött faktiskt. Tidigare dagar så har jag börjat känna mig lite pömsig vid typ 1 eller 2, men ändå inte sov trött så då har jag typ kollat tv, film, läst etc. Men idag så är jag så pömsig redan nu, yay! Kanske kan vända tillbaks på dygnet iallafall. Men som sagt jag är inte riktigt sov trött ännu så jag tror att det blir lite The Hills nu och sen kanske läsa något kapitel i nya boken innan jag ska sova.

Sen måste jag vara lite pigg imorgon också för då kommer mamma över och vi ska baka till födelsedags fikat på lördag. Vi ska baka kanel- och vaniljbullar imorgon och sedan på lördag innan alla kommer så ska jag baka min goda kladdkaka, mums! Ska bli väldigt trevligt att träffa släkt och vänner på lördag :)

Har varit en duktig flicka idag och jobbat på bra! Har blivit klar med en hel design och gjort en header (som var skit jobbig att göra, på grund av svåra bilder). Men inget mer jobb idag, ska försöka hinna koda headern jag gjorde idag imorgon innan mamma kommer hit, vilket jag borde hinna.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0