Stadig Frukost!

Fick en väldigt bar start på dagen idag. Vet inte riktigt hur det kommer sig eftersom jag sov ganska lite men jag känner mig väldigt energisk och über glad idag, vilket jag inte har gjort på länge. Just nu så sitter jag med mys kläder och sockorna mormor stickade till mig (dom är så sköööna!!) vid bordet och har precis ätit frukost och efter det här inlägg blir det lite jobb. Åt en väldigt stadig frukost idag, det blev fiber fullkornsgröt med kalorifri hallonsylt och ett kokt ägg :) Jag är verkligen en äggoman!! Haha!!






Kommentarer

Anonym • 2010-01-07 @ 13:41:28

jag är gröt-addicted haha älskar gröt.. gör av fiberhavregryn.. och ägg är också sjukt gott:) gillar sån "mat" dygnet runt hehe


Anonym • 2010-01-07 @ 13:42:02

ps. superfina sockor.. ser väldigt "poppiga" ut för att vara mormor-stickade:D


Jorm • 2010-01-12 @ 10:04:41

Snygg blogg.. undrar bara vad det är för dator på bilden. :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0