Produktiv dag

Jag undrar verkligen vad det var jag åkte på för något? Jag var ju inte rikigt magsjuk, bara illa mående och lite dålig i magen!? Jag hade ju ingen influensa, hade bara feber två dagar, men ingen förskylning, inget ont i halsen, nada!? Hmm, så konstigt. Nu känner jag mig frisk som en nötkärna. Hihi!

Idag så har jag varit riktigt produktiv, har gjort klart en massa orders som har lagt sig på hög medans jag har varit dålig så jag tog itu med alla dem idag, känns skönt och imorgon och torsdag kommer jag ägna all tid åt skolarbeten. En rapport som jag bara ska göra försättsblad till och sätta ihop den lite och sendan måste jag rå plugga till provet på fredag, men det är rätt så enkla grejer och roliga, så det blir så bra så :) Hihi.

Nu sitter jag och tittar på filmen "Sova med fienden" som går på 3:an, den är så sjukt hemsk har sett den flera gånger men jag kan ändå inte slita mina ögonen ifrån den..




Kommentarer

Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN • 2010-01-27 @ 01:01:15

sv: Varsågod va så lite så :)

Tack så jättemycket



sussa gott

kram


Micaela • 2010-01-27 @ 08:46:35

ah men visst är den!fast den är ju så sjukt hemsk...hoppas du får en bra dag=)


Anonym • 2010-01-27 @ 12:52:50

den filmen är sjukt bra, sorligt bara att det är många kvinnors verklighet



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0