Ni'txavang

Som jag kanske nämnt så älskade jag filmen Avatar. Så nu har jag settat framför datorn med photoshop i några timmar och pulat och fixat, hihi. Det var så länge sedan jag gjorde en colorize, kul var det :) Jag har gjort mig själv till en Na'vi och jag har även skaffat mig ett namn (nörd? haha), Ni'txavang, det betyder "av hela mitt hjärta / passionerad", tyckte att det passade in på mig. Försökte hitta betydelsen av mitt namn (Mikaela) som på svenska betyder "vem är (som) gud?", det var lite svårt att hitta på Na'vi, hihi.







Fick ideen från Rania :)




Kommentarer

Jennie • 2010-01-05 @ 10:40:19

cool förvandling =)


Sidney The Singer • 2010-01-05 @ 12:40:37

Fan va coolt det blev, älskar avatar=)


Nette • 2010-01-05 @ 15:37:45

God fortsättning till dej med! <3



Och vad häftig bild! Måste säga att du är otroligt duktig :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0