Måste, måste!

Somnade rätt så sent igår också, hehe, typ vid 4 tiden. Inte bra inte bra, jag måste verkligen börja vända tillbaks på dygnet, så imorse så ställde jag klockan på 10 och gick upp som en zombie, haha. Men nu är jag pigg, kändes skönt att komma upp i hysad tid idag och så kanske jag kan somna i hyfsad tid ikväll.

Kollade fem avsnitt av The Hills igår och sedan gick jag in i sovrummet och lade mig och låste ut boken "En Oväntad Semester" av Marian Keyes, den var helt underbar! Gripande, rolig, allt! Har även läst den första boken i Marian Keyes serie om systrarna Walsh, den heter "Vattenmelonen" och den var så GRYMT bra, jag älskade den verkligen och jag älskar verkligen sättet hon skriver på, det är helt underbart! Nu ska jag börja läsa den tredje boken i serien, "Änglar". Det finns också en fjärde bok som jag också har den heter "Är det någon där?". Jag är ju även ett stort fan an sci-fi, älskar verkligen det, allt från böcker till tv serier, så jag tänkte beställa hem bok serien "Vampire Academy" har hört att dom ska vara väldig bra och dom finns översatta till svenska också.

Nu ska jag äta lite frulle och sedan ska jag jobba med lite orders igen..


Vattenmelonen / En Oväntad Semester / Änglar - Marian Keyes




Kommentarer

fröken permert • 2010-01-13 @ 20:42:09

haha staökar dig nu, först facebook o sen här,men blev nyfiken o gick in o kika.



Fan älskar en oväntad semester men inte läst dom två andra, men läste sushi för nybörjare som oxå var grym. Måste hitta dom två andra. :)'

Pöss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0