Jag vill också ha..

.. massa kläder och annat från H&M. Gillade verkligen deras vår kollektion, har inte varit helt kär i H&M på senaste. Men nu när jag fick hem katalogen så blev jag som kär i massa saker <3 Om jag fick / hade råd att beställa allt det jag ville så skulle det gå på 3045 kr, vilket jag verkligen INTE har råd med. Men jag ska nog beställa något klädesplagg, ett armband, en väska och ett par skor. Vet i alla fall vilka skor jag ska ha, kilklaks skorna, föll pladask när jag såg dom i katalogen.





Kommentarer

Neha • 2010-01-05 @ 21:14:13

Gör det, helt klart sevärd:D


Anonym • 2010-01-06 @ 13:51:57

oh så fin vårinspiration.. men än är det nån månad kvar hehe



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0