Förlovade!

Marilyn Manson och Evan Rachel Wood är förlovade. Han friade till henne på senen på en spelning i Paris. Det är ju väldigt romatiskt! :) Marilyn är 44år och Evan är 22år, hon precis hälfen så gammal än honom. För er som inte vet vem Evan Rachel Wood är så har hon medverakt i filmer som Thirteen, The Upside of Anger, The Wrestler, etc. Jag har alltid varit ett stort fan av Evan (ända sedan Thirteen, vilket är ne av mina favorit filmer) tycker hon är en mycket begåvad skådespelerska och man brukar ju säga att kärleken är blind, men enligt mig så är detta lite creepy :/

Är det bara jag som tycket det? Vad tycker ni?





Kommentarer

Anonym • 2010-01-08 @ 10:50:06

haha ja fy jobbar ju vid datorn 9 timmar om dagen och hänger ju "fritid" vid den en stund på kvällen också.. och jobbigt när man har sån värk i skallen så ögonen känns små.. what to do:)

hoppas du har en fin fredag:)


Maria - livet i Milano ☆ • 2010-01-08 @ 11:21:28

den åldersskillnaden är vidrig... samma skillnad som mellan mig och min pappa nästan


anna • 2010-01-08 @ 14:35:55

på nåt sätt tycker jag de är söta ihop ändå, fast det är lite creepy.



sv: du tycker typ lika som mig ändå då hehe. jag älskar heroes första säsong men eftersom det blev så dåligt sen så tyckte jag inte den passade på listan. och glee älskar jag också men för svårt att bedöma efter bara 13 avsnitt.


anna • 2010-01-08 @ 15:47:33

sv: alltså många försöker få mig att se buffy men jag kan inte ta den serie på allvar. för mig är det en serie som man såg i brist på annat när man kom hem från skolan på tv4. tycker den är hur fjantig som helst med alla monster hit och dit ;P


carro • 2010-01-09 @ 15:14:02

hahahah vad kul att du gillar det :D men hade ju sååååå tråkigt igår :P då blir det att man gör sjuka grejer :D hahah!!


elin • 2010-01-09 @ 18:37:01

Tycker Evan och Manson är helt fantasiska tillsammans! typ ett av de snyggaste paren! :D men sen bryr jag mig ju (som du kanske vet) inte så mycket om åldern ;P

/Elin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0