Födelsedags-veckan

Alex har precis gått och lagt sig, så här sitter jag för mig själv och skriver. Vi har legat och kollat på Heroes hela kvällen, vi fick säsong 3 på DVD av min moder i julklapp, så vi har sett kanske en 8 avsnitt. Jag har sett hela säsong 1, 2 och halva 3de förut men inte Alex, jag har inget emot att se om, men jag ser fram emot avsnitten som jag ännu inte sett. Innan vi började kolla så tog jag mig et skönt välbehövt bad, det var verkligen underbart, hade på ansiktsmask och hade inpackning i håret, vilket var väldigt behövade, det var lite slitet efter nyårs fixandet, haha. Nu känns det riktigt lent och skönt, men jag skulle verkligen behöva trimma mina toppar, dom är lite klyvna, inte så bra. Jag är så himla dålig på att gå och klippa mig, jag väntar typ alltid till sista sekunden, typ när håret är som mest slitet då går jag och klipper mig och så får jag alltid en liten utskällning av min frisörska, hehe.

Den här kommande veckan kommer verkligen att blir hektisk, det är tur att jag fortfarande är ledig i alla fall. Det blir rätt så mycket eftersom jag fyller år den här veckan och min släkt är väldigt stor och vi bor i en 2:a på 60kvm, så man kan inte rikigt ta hit alla samtidigt på fika. Nej, men det är väll bara att vänja sig, jag kommer alltid få dela upp det, i alla fall så länge vi bo här, hehe. Sen så är det ju även två andra närstående som fyller år den här veckan, imorgon så fyller också mormor och Natta år. Natta ska vi fira den 16:de :) Det ska bli as kul. Och imorgon så ska vi på fika hos mormor. Så här kommer mitt schema se ut för veckan:

Måndag:
Luncha med Elin, sedan fira mormor.
Tisdag: Forum med Anna, sedan se Avatar i 3D (andra gången jag ser filmen, den är så bra!)
Onsdag: MIN FÖDELSEDAG! 21 ÅR! Mammas sida av släkten kommer på födelsedagsfika.
Tordag: Alexs släkt kommer på födelsedagsfika???
Fredag: Kanske bjuda över lite vänner för att fira + utgång???
Lördag: Pappas släkt kommer på födelsedagsfika.
Söndag: Förbereda mig för skolstarten på måndag :S (både ont & gott)

Efter allt det här så kommer vi nog inte ha något hemma hos oss på ett bra tag, haha. Vi var ju helt slut efter nyår, med städning och allt, så efter min födelsedag nu så väntar vi nog till Alex födelsedag, haha, den är i November det låter skönt!


Min dukning på nyår, Svart/Guld tema..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0