Då var den över..

Nu är födelsedagen över igen. Nu är det 1 år kvar tills nästa och då blir man 22, oj da. Hehe. Men firandet är inte över ännu, ack nej, haha. Det är lördag som gäller, kanske har sagt det redan, på dagen så kommer släktingarna hit på lite fika och på kvällen så blir det fest med vännerna, ska bli riktigt skoj faktiskt. Ska bli kul med en hemma fest också :)

Förlåt om jag låter lite flummig när jag skriver, men jag är fortfarande uppe i varv, hehe. Jag och Alex har ju settat här och tryck i oss godis, ostbågar och cola, tror ni att vi blev nå speedade da? Haha! Inte bara lite, vi har flummat runt som satan och bettet oss som vildar, så jävla roligt. Älskar den där mannen så sjukt mycket att det inte ens går att beskriva med ord! Har verkligen haft en helt underbar födelsedag, kunde inte ha önskat något annat, mysig dag med min sambo, god mat, gott snacks, bra film och mycket (nästan för mycket :P) underbara skratt..

Har i alla fall fått lite jobb gjort idag också, har gjort två stycken headers till två orders försökte göra en tredje men det gick inte, jag var jätte inspirerad men bilderna var väldigt svåra att arbeta med. Väntar bara på svar från de två första så jag kan börja koda så de blir klara.


Alexander <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0