21 år, 10 timmar och 3 minuter

Jag och Alex har ätit mysmiddag, det blev Sushi och vin, så gott! Älskar verkligen sushi, mina favvo bitar är typ alla, haha. Gillar verkligen laxen, avokadon och tonfisken, hihi. Nu ska vi snart ta fram ostbågarna, godiset (haha, vi köpte godis för 70:-), colan och filmen vi hyrde. Det blev The Hangover (Baksmällan), kände för att se en komedi idag, ville få ett gått skratt på min födelsedag och jag har hört att den ska vara rolig.

För 21 år, 10 timmar och 3 minuter sedan så föddes en liten alldeles knäpp tyst flicka, men det dröjde bara nån minut så skrek hon som en stucken gris, haha. Dom döpte henne till Mikaela Susanna Mattsson :)





Kommentarer

sara • 2010-01-06 @ 20:51:56

guuud vad god mat! älskar sushi! visst var filmen bra? :)


Anonym • 2010-01-06 @ 21:18:24

haha men jag har ju tränat sen jag var typ 4 år.. eller började nog på nåt babygrejs som typ 0-åring, är man uppvuxen i en träningsgalen familj och har hållt på med typ alla idrotter, tävlat och gymmat sen man var 11 ser man nog annorlunda på det:) skulle nog va asjobbigt att börja som någolunda "vuxen" tror jag, om man inte är van liksom:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0