Efterlängtade byxor

Igår när jag var på syper mysig middag med min bästaste vän Anna, så gick vi i lite affärer innan vi satte oss och tog några öl i solen. Så gick vi in på H&M så hittade jag ett par Harembyxor för 99kr, och jag har velat ha sådana i typ två år nu, men aldrig riktigt köpt dom och när jag har velat haft dom har dom inte funnits någon stanns, hehe. Men nu så slog jag till, dom är så sjukt sköna och det var ett sjukt bra pris. Dom är så underbart sköna, har jobbat i dom idag (jobbar som barnskötare, så jag går mycket upp och ner från golvet) och det var så sjukt skönt! Är glad att äntligen köpte dom.

Köpte även en myspys halsduk nu till hösten! Har verkligen längtat efter att få shoppa lite, eftersom jag inte har shoppat ngt sen i typ maj. Har haft noll pengar den här sommaren. Känner på mig att den lönen jag kommer få nu, kommer försvinna väldigt snabbt. Men NEJ, det är inte okej, måste lägga band på mig själv, hihi!





Kommentarer

matilda • 2010-08-20 @ 15:35:23

ja de är också nice! :D


Jennie • 2010-08-22 @ 18:06:15

Tack för din fina kommentar =)


Celina • 2010-08-25 @ 23:29:15

Hej Homo som aldrig svarar i telefon..

Har du kvar dina skolböcker och vill bli av med dom? Vad vill du ha? Kraaaaaams



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0