Vill Gå Ut Ikväll!

Önskar att jag vore frisk för att gå ut ikväll, men jag är för sjuk och dessutom har jag inga pengar så jag kan inte gå ut ikväll. Det är riktigt tråkigt! Och jag är fortfarande riktigt utråkad och Alex är och firar Kian, jag vet inte riktigt när han kommer hem. Hungrig är jag också, aargh, ikväll ska vi äta fläskfile vi vet inte riktigt vad vi ska göra för rätt ännu.

Har suttit och kollat på Nelly.com och har hittat en sjukt snygg party outfit som jag skulle vilja haft på mig om jag skulle kunnat gått ut ikväll (drömma kan man ju alltid göra, hihi)..





Kommentarer

Mikaela Urbom • 2009-11-21 @ 21:14:00

SNygga skor!!!!


Karin • 2009-11-21 @ 21:45:30

håller med, snygga skor



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0