Faaaaaaaaa*n

J*vla skit, piss, allting! Är så jävla sur just nu. Jag får studiebidraget på onsdag och jag har väntat på att det ska komma så att jag kunde köpa en nyårsklänning från Asos.com och nu när jag skulle gå in och beställa en så var båda dom jag har kollat på slut, jag säger bara faaaan!!! Det är så himla irriterande, så jag har settat och varit skit irriterad i typ 2 timmar nu och försökt hitta någon annan klänning men jag hittar ingen, jag kommer få ha på mig en soppsäck på nyår eller ngt, hehe. Så här såg dom ut, vill ha! Aaaargh!




Någon som har nån idea vart man kan hitta en snygg klänning?




Kommentarer

Ida Eberstål • 2009-12-02 @ 18:15:39

gaah snyggt! sjukt mysig blogg:D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0