25/11-2009

Har haft en super mysig eftermiddag och kväll. Först så åkte jag och träffade min mamma i forum och vi har gått runt och kollar kläder, skor, inredning och allt möjligt. Det var så kul! Det är ju den 25:e idag så jag fick mitt studiebidrag+lån så det gjorde det hela mycket roligare, hihi. Köpte massa fina saker :D Yay! Köpte ett par nya skor, ett par jeans leggins, två armband, tre nagelack, ett par örhängen, ett antecknings block, massa ljus, en julstjärna och en tidning. Älskar när man kommer hem med massa nya saker :) Ni får se bilder på alltihopp imorrn. Sen så bjöd mamma mig på middag, båda åt plankstek, festade till det lite här på lill-lördagen.

När jag kom hem så hade min kära sambo fixat lampan i sovrummet, så skönt att det är fixat nu. Sen så har vi tänt massa ljus i hela lägenheten och det är jätte mysigt. Sen sprang Alex ner till Coop och köpte lite gotta, det blev gurk- och morotsstavar med holiday dipp, mums, och till det så tog vi varsin Corona. Hihi, det är ju fortfarande lill-lördag. Nu så har vi settat fast limmade framför kanal 5 sedan kl. 20.00. Först så var det Arga Snickarn (har ni sett att han har bröst, btw?), sen så såg vi(jag, hehe) på Grey's och nyss så såg vi på So you think you can dance? (stackars killen som vricka foten :( ). Nu sitter vi och små glor lite på Vänner :) Snart ska vi nog krypa ner till kojs.. God natt allihoppa..




Kommentarer

ELLINORAK • 2009-11-25 @ 23:23:07

visst är de :D jaha va kul:D gör det!!


Jenny • 2009-11-25 @ 23:38:51

Haha, jag hade kunnat göra detsamma för hennes ben :)


Mia • 2009-11-25 @ 23:58:39

vänner är bra tidsfördrivs underhållning! (:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0