Bättringsvägen..

Vaknade nyss och känner mig bättre idag :) Hade en otrolig huvudvärk när jag vakna men det tog Ibumentinen och C-vitaminen jag sköljde ner den med hand om som en smäck. Hihi. Men känner mig fortfarande väldigt slut i kroppen, febern är nog över men kroppen verkar inte riktigt hänga med i svängarna, så det blir nog lite säng liggande ändå idag. Återhämtning!

Ligger fortfarande i sängen och igår så kollade jag klart på sista säsongen Buffy (för typ femtio elfte gången), men nu har jag ingen aning om vad jag ska se, har lust att se säsong 4 men den har lill Syrran lånat. Skulle vilja se the O.C., det var så sjukt länge sedan jag såg den, älskade den när den gick (iaf s1-3), men har inte dem på DVD boxar, måste verkligen betsälla dom snart när jag har lite mer cash, hihi. Det får bli Grey's Anatomy eller Angel!? Nu ska min underbara sambo gå och laga lite frukost till han och mig :D


Vill ha denna! I Sverige kostar en full DVD-box med alla säsonger 1000+ kr. Men denna ovan kan man köpta för £45 på Amazon.co.uk (vilket motsvarar ungefär 500 kr), det tillkommer ingen tull endast porto, som ligger på under 100kr. Det tycker jag är bra, ska nog satsa på det när jag får inte lite cash!




Kommentarer

Micaela • 2010-01-26 @ 12:56:09

haha risken är nog stoor!De ser verkligen helt underbara ut!Vill ha!


Jennie • 2010-01-26 @ 13:17:32

Mn okej. I vilken butik köper du den isf? =)



Ja, hoppas verkligen det annars blir jag förbannad.. haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0