Bla bla

Nu måste jag börja göra iordning mig! Ska möta Elin i forum halv 2 och min buss går om ca en timme. Vi ska käka lite lunch och prata lite gojja ;) Jag har ingen aning om vad jag är sugen på för mat dock, hmm. Ska man börja det ny året genom att vara nyttig eller njuta? Haha. Tror faktiskt att det får bli nyttigt! Speciellt eftersom det känns som att jag kommer fika typ hela den här veckan, haha (pga av alla födelsedagar). Efter den här veckan och när skolan börjar då börjar även allvaret, måste börja tänka på en nyttigare kost! Och kanske börja utnyttja Friskis & Svettis kortet jag betalat 270:- i månaden för, haha (har bunit mig i ett år). Elin pratade om att hon skulle skaffa ett kort där också *hoppas*, då kanske vi kan peppa varandra också :) Det vore skönt att ha ngn att gå och träna med ibland.

På morgonen så har jag varit väldigt kreativ, hehe. Jag har settat och kollar runt och lekt lite på GratisBio.se man kan få massa fina grejjor, bli medlem och bli vän med mig; Silverness. Har fått ihop 103 poäng, yay.

Nej nu är det dags att klä på sig och fixa sig, efter forum drar jag nog direkt till mormor.

Grattis Nathalie - 20år <33
Grattis Mormor - 71år <33


Vill ha sommar, vill bli brun <3
Jag och Anna i sommras :)




Kommentarer

Rania • 2010-01-04 @ 19:00:20

mhm det spelet gör sannerligen Wii mer attraktivt ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0