Fri som en fågel

Nikon D90 + Nikkor 18-55mm/3,5-5,6
1/200s + f/7.1 + ISO100

Älskar verkligen den är bilden och den får mig att känna mig fri, fri som en fågel. Det allra bästa jag vet är att åka båt. Har åkt väldigt mycket båt ända sen jag föddes, så jag är väldigt sjövan. Och det har varit så mysigt den här sommaren för jag och Alex har haft en egen båt :) En liten mysig motorbåt, en 70-tals Cresent och nästa sommar ska vi få låna en annan båt hela sommaren, en hardtop båt, me ruff som man kan sova. Jag älskar verkligen att åka båt! Det ska verkligen bli kul nästa sommar.

Den här bilden är tagen när jag var ute och åkte med min faster och hennes kille och mina kusiner, vi hade en sån otrolig dag. Vi var och käkade på Grinda och bara puttra runt med båten, underbart! Mer sådant!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0