Nyårs-ärenden..

Idag så har jag fått väldigt mycket gjort! Imorse när jag vaknade så drog jag till forum och mötte Alex och Alex, vi käkade lite lunch, det blev en baguette med skagenröra från Sandy's *mums* (igår kväll när jag inte kunde sova så var skagenröra det ända jag låg och tänkte på, haha, var så sugen på det). Sen drog Alex (Annas) till tandläkaren så jag och min Alex gick och strosa runt lite. Alex köpte en jätte snygg stickad kofta från H&M och jag köpte lite små saker; en ring, ett armband, ett par örhängen, nagelfil, nagellack, ett spel till nyår, lite nyårsdekorationer, spetsstrumpbyxor, vanliga svarta strumpbyxor, lösögonfransar ja jag tror det var allt, bara saker till nyår i alla fall.

När Alex var klar hos tandläkaren så kom han och hämta oss så drog vi till sickla och utförde lite fler ärenden inför nyår. Vi köpte all mat och all dricka, hela kalaset gick på ca 2000:- haha. Nu känner jag mig inte alls lika stressad när allt är inhandlat, eller vi har lite små saker kvar vi måste köpa men det ska vi köpa imorgon. Och imorgon så kommer min gulliga mor hit och ska hjälpa mig städa lägenheten lite och så ska vi äta lite lunch och så, ska bli trevligt. På kvällen imorrn så ska även jag och sambon tvätta.

För ett litet tag sedan så kom jag upp från ett underbart bad. Hade på en ansiktsmask, skrubbade hela kroppen, rakade benen och sen när jag kom upp så smöjde jag in mig med min nya body lotion, tror faktiskt att min hy skiner just nu, hihi :)


Jag & Anna, Nyår -08




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0