You Set My Soul Alight

Idag var det långfredagen och gårdagens skärtorsdag gick väldigt snabbt. Först så jobbade jag 11-17.30, sen så blev det en snabbis till systemet köpte en flaska vitt med mig hem till Alexs moster, där åt vi lite yakiniku och pratade och hade trevligt. Vi var där ett tag sen så drog vi hem och hem till oss kom det lite vänner. Riktigt trevlig kväll måste jag säga, bestående av bandleken och SingStar. Delad första plats i bandleken blev Sasha och Simon med deras vardera 33 poäng, duktigt!

För mig kommer Långfredagen bestå av optikerbesök, fotboll (kanske), middag hos pappa och sussi, sen inget planerat. Får se vad som händer, hihi. Just nu sitter jag och lyssnar på soundtracket till Twilight, finns en låt som jag har fastnat för, postar den längst ner på inlägget. Sitter även och små tittar på Xena: Krigarprinssesan, haha, riktigt bra serie ;) haha, eller hur? haha!

Oh baby dont you know I suffer?
Oh baby can you hear me moan?
You caught me under false pretences
How long before you let me go?

You set my soul alight
You set my soul alight

(You set my soul alight)
Glaciers melting in the dead of night
And the superstars sucked into the supermassive

(You set my soul alight)
Glaciers melting in the dead of night
And the superstars sucked into the 'supermassive'

I thought I was a fool for no-one
Oh baby I'm a fool for you
You're the queen of the superficial
And how long before you tell the truth








Kommentarer

emmah - hon som praoa hos er ;) • 2009-04-10 @ 11:42:51

haha, nä var roligt att du bloggar :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0