Äntligen Fredag!

Jaa nu e de äntligen fredag, eller egentligen så är den slut och det är lördag men ändå :P Haft en riktigt rolig dag idag, var först hemma hos Alex moster, vilker var riktigt trevligt, vi grillade och drack vin och hade det super duper. Sen lite senare så mötte jag upp Elin och hennes syrra + vänner och vi gick till Debaser Medis, firade Elins 20-års dag lite :D Grattis min Elin <3 Det var verkligen jätte trevligt.. Nu så sitter jag och väntar på att pojkvännen min ska komma hem och krama om mig, är verkligen jätte trött. Ska skriva mer imorrn, hoppas jag :P Heheh!!




Kommentarer

Elin • 2009-04-20 @ 20:10:35

Snutten då! vad söt du är :)

Det va så kul att vara ute, även om musiken kunde varit bättre. Nästa gång drar vi till nån riktigt ´jävla bra ställe.. typ 90´s. haha ;D

puss/Elin


Elin • 2009-04-20 @ 20:12:28

snutten då! vad söt du är!

Det va så kul att va ute med dig, även om musiken kunde varit bättre. Nästa gång drar vi till nåt riktigt jävla bra ställe, typ 90´s ;D haha

puss/Elin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0