Vanlig vardag

Den här veckan har varit som en vanlig vardags vecka. Vi tvättade både i tisdags och i onsdags, det blev 12 maskiner allt som allt, men det är så skönt nu att ha allt tvättat. I torsdags så träffade jag några underbara vänner, det var så trevligt. Vi satt ute på balkongen lite på kvällskvisten så jag blev genom förskyld och sjukt ont i halsen, inte roligt, så nu sitter jag här och snorar! Men känner mig bättre nu när jag har beställt mig en iPhone, hihi.

Måste berätta att kräftskivan för två helger sedan var helt otroligt rolig! Har inte haft så kul på sjukt längt. Jag tycker att bilderna kan tala för sig själv i det här fallet...













Kommentarer

Matilda [myphoto.blogg.se] • 2010-09-09 @ 08:11:46

Det såg ut att vara kul :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0