Bull-bak


Jag är verkligen helt slut..
Idag har jag varken hunnit eller orkat skriva! Har precis satt mig ner i soffan efter en fullspäckad eftermiddag/kväll. Jag och mamma har bakat bullar och fy fan va mycket bullar det blev, hehe, ca 60st och vi gjorde ändå bara en sats, men några blev lite små ;) Men as goda blev dom! Halva satsen är vanliga kanelbullar och andra halvan är mina special vaniljbullar, min favvosar. Älskar allt med vanilj, hihi.

Jag är i alla fall helt slut nu, skulle egentligen behöva manikera mina naglar tills imorrn men det orkar jag verligen inte. Ska fösöka tabort mitt gamla nagellack ikväll så hinner jag nog sätta på nytt imorgon. Imorgon bitti när jag vaknar så måste jag göra tre satser med kladdkaka också, eller först så måste Alex springa ner och handla vaniljsocker för det tog slut när vi gjorde bullarna, så när han handlar så måste jag plocka lite här hemma och damma av lite överallt. Det är ju imorgon som alla kommer hit på lite kalas, både på dagen och på kvällen.

Nu ska jag att jag ska lägga mig i sängen och läsa min bok ett tag, orkade bara läsa ett kapitel igår och jag är redan helt fast. Marian Keyes skriver så sjukt roligt!




Kommentarer

anna • 2010-01-08 @ 23:29:03

åh gud vad sugen jag blev nu då! :)



sv: haha sorry. ja supernatural är verkligen inget för mig, har försökt men nja.


LinneaHilje • 2010-01-09 @ 13:20:16

Gott med bullar!

Ha en bra dag=)


Eleonore • 2010-01-11 @ 08:59:00

vilka fina bullar, ser riktigt goda ut :D


Evelina • 2010-01-11 @ 12:31:58

en nybakad bulle skulle inte sitta helt fel nu;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0