Your mind is the scene of the crime

Just nu så sitter jag och tittar på Slumdog Millionare med min pojkvän, verkar väldigt bra, hemsk, men bra. Vet att jag är lite efter, borde ha sett den här för länge sen, men det har bara aldrig blivit av. Måste säga att den bästa filmen jag har sett på senaste tiden måste vara Inception, den var verkligen grym! Om ni inte har sett den så måste ni se den! Älskade själva handlingen, filmen var grymt bra inspelad och alla skådespelare var väldigt bra. Leonardo DiCaprio har verkligen varit med i bra filmer på senaste tiden, han väljer sina projekt med omsorg.





Kommentarer

emmyg • 2010-08-17 @ 19:22:41

ja verkligen ;:)


Mosen • 2010-08-17 @ 20:03:02

tack så mycket tjejen :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0