August 18th, 2010

Nu sitter lilla morgonpigga jag och tittar på nyhetsmorgon, snart så bär det av mot jobbet. Börjar klockan 8 idag, så det var skönt. Har sovit väldigt bra, men nu på morgonen så har jag sovit sådär, her legat och drömt hela morgonen och kommer ihåg den väldigt bra. Drömde en jätte konstig dröm det var som i Sagan om Ringen att jag skulle släppa ngt ngn stanns, typ en nycket och det hade med valet att göra, haha. Det var väldigt wierd!

Efter jobbet ska jag träffa min underbaraste vän Anna, vi ska ut och käka och catcha up lite. Vi ska äta på en thai resturang som heter Korat, dom har sjukt god mat och låga priser. Typ den godaste thai maten jag har ätit (i sverige *hihi*). Det ska bli så sjukt mys! Så när jag kommer hem ikväll så kommer jag säkert vara helt beat! Jag vill åka till Thailand och äta riktig thai mat...

Jag och Anna på Peace & Love '10 (:




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0