Sovrums Städning..

Har rensat hela sovrummet och storstädat! Nu är det så rent och fint i vårat sovrum och ni ska se i min garderob, har verkligen storstädat där alla kläder låg bara huller om buller från början, men nu är det såååå fint och ordnat. Skulle ha tagit före och efter bilder men glömde det. Har också samlat ihop en hel kasse med kläder som jag ska ge till frälsningsarmen. Sambon har stått i hallen och håller på att riva bort den fula tapeten och sen ska han spackla och fixa och när det är klart ska vi måla vitt och ha svarta detaljer. Sitter och kollar på massa olika saker till lägenheten, vill ha så mycket, men det är så sjukt dyrt allting!

Övningskörningen idag gick grymt bra och jag krockade aldrig, men det var lite läskigt för vi var ute och körde på varmdös små, slingriga 70 vägar, det är lite läskigt! Men som tur va så var det så några bilar så jag kunde typ ha på helljuset hela tiden, tur :P Hehe. Men det gick as bra ändå! Pappa tror att om vi kör typ 1-2 ggr i veckan så kanske jag har körkortet i februari/mars, det vore så jävla skönt! Måste börja läsa teorin också och tror ni inte att jag glömda att kolla upp hur jag skulle på bästa sätt säkerhets kolla bilen, haha. Måste verkligen göra det till nästa gång, vilket blir på tisdag.




Kommentarer

Karin • 2009-11-23 @ 09:49:35

hehe de var. eller ÄR goda:p

hoppas du får en riktigt fin måndag:)


Madicken • 2009-11-23 @ 15:02:53

Hej på dig!

Allt bra..?

Ha en fin Måndag ;)


Anonym • 2009-11-23 @ 17:06:04

dom är också från bikbok:)


S A N D R A T J U L I N S • 2009-11-23 @ 19:53:23

fiin blogg (:



Letar ni efter en blogg att läsa, en som sticker ut?

I min blogg skriver jag om hur det är att vara dotter till en missbrukare, om sveken,misshandeln,förnedringen, som min familj har fått gå igenom.

http://sandratjulins.blogg.se


Nette • 2009-11-25 @ 17:57:17

Hej mickis! :) De är hemskt hur länge sen de va nu :/ Men ville bara säga att jag har hittat till din blogg å kul att du håller på å utbildar dig till barnskötare :) Tror du kommer passa alldeles galant som de!



Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0