Natt natt..

Nej nu är det dags att sova.. Jag och Alex har haft lite första advent här idag och lyssnat på jul musik och myst. Nu har vi nästan sett klart säsong 2 av Entourage, jag tycker den är as rolig, den blir bara bättre och bättre.

Nu på eftermiddan så har jag också fixat med alla vuxen saker, så som räkningar, riktigt tele och fixat massa saker med felaktiga fakturor. Känns så skönt att ha allt det där gjort, nu behöver man inte tänka på det mer den här månaden. Nu ska man bara ha råd att köpa lite julklappar också, hehe. Vi får se hur det går.. Nej som sagt nu måste jag sova, ska på Hjärt- och lungräddning imorgon med plugget, så imorgon efter kursen så kommer jag få ett kort där det står att jag kan HLR, och nästa termin ska vi gå en kurs för HRL på barn. Ska bli kul och det är ju väldigt bra att kunna det.





Kommentarer

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer • 2009-12-01 @ 11:43:32

hoppas du har en finfin tisdag! krm


kamilla • 2009-12-01 @ 16:31:19

Fin blogg, allt bra idag?:)


Andy Warhol • 2009-12-02 @ 23:47:20

Vissa TV-serier är föreviga. Men att se säsong TVÅ av entourage i December 2009 är INTE OKEJ. Too late.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0