J*vla Förkylning!

Är så trött på min jävla förkylning, när jag vaknade imorse så hade den blivit värre igen, var så täppt och jag som är en riktig näsblodare vågar ju varken använda nässpray eller snyta mig. Har verkligen kännt mig hängig hela dagen på praktiken :( Tråkigt för att det var sista dagen där och ville ju vara pigg och alert med barnen, men jag gjorde så gott jag kunde. Känns så konstigt att jag inte ska dit på måndag och att jag ska till skolan. Det som ska bli kul med att komma tillbaks till skolan är att träffa alla andra och höra hur dom har haft det på deras praktik..

Idag efter praktiken så var jag och Anna och åt i kungshallarna, hon åt indiskt och för mig blev det en Nacho Delux, hehe, har jobbat på Taco Bar så jag blir alltid besviken när jag äter på ett annat Taco Bar för jag brukade alltid göra mina lite speciella ;) Sen så var det dags för premiären av NEW MOON! Men gud jag måste säga att jag hatar att gå på premiärer av såna "hypade" filmer, den stora salongen på Rigoletto var fylld med extreema Twilight fans och dom skrev vid typ varje scen, höll på att dö av ilska *aaargh*! Det var verkligen så irriterande. Längar tills den kommer ut på blu-ray då kan jag sitta och titta i lugn och ro, hihi. Kanske ska berätta lite kort vad jag tyckte. Jag gillade hur dom hade lagt upp filmen och jag tyckte att den var väldigt lik hur det utspelar sig i boken. Men New Moon är ju inte min favvo bok i serien, men nu ser jag sjukt fram emot Eclipse, min favorit bok i Twilight serien, som har premiär i USA 30 Juni 2010, vet inte när den har Sverige premiär här men förhoppnings vis så har den premiär här samma datum.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0