Helgen är över.

I helgen har jag haft fullt upp, det är därför jag inte har skrivit något här. Ska ge er en snabb recap på helgen..

Fredag, först så var jag och tog några after work öl med min gamla kollega Angelica. Vi satte oss på Göra Ark och hade så sjukt roligt. Det var jätte kul att träffa henne! Saknar verkligen våra roliga stunder ihop. Jag, Ange och Blomman, vi hade verkligen så sjukt roligt ihop. Det var det ändå som gjorde att man orkade ta sig upp och gå till jobbet på morgonen. Iaf efter de där tre ölen och bara frukost i magen så kände jag mig lite lullig, haha. Så jag bestämde mig för att köra på lätt glögg på glöggbjudningen hos min klasskompis (tycker ändå att den är mycket godare än starkvins glögg, hehe). Det var jätte trevligt hos min klasskompis, vi spelade TP och satt och prata. Gick hem vid typ tio tiden, skulle ju upp och övningsköra på lördagen..

Lördag, gick upp kl. 9 och dusha sen så kom pappa och hämtade mig och min sambo så drog vi ut och körde :) Det gick grymt bra, körde ut till Ingarö runt där i nån timme på 70 vägar som är riktiga slinger vägar, haha. Sen så körde sambon lite och sen bjöd pappa på lunch, vi åt Thai nere i centrum, dom har as god Thai där, jag åt Satay, tycker det är as god och deras är stark och god. Sen låg jag bara på soffan hela eftermiddan, men sen var det ju kväll..

Och jag drog hem till Anna med Natta. Vi förade där och laddade ner massa nya låtar till SingStar och körde GÄRNET! Fyfan va roligt vi hade! Och roligare skulle det också bli. Efter massa drinkar hemma hos Anna så drog vi in till Metro, det var 90's där i lördags och vi dansade som aldrig förr (fy fan va glad jag är att jag tog conversen och inte mina nya skor, hihi), det var en rikigt perfekt tjejkväll! Tack brudar för det :D Kommer lägga upp lite bilder senare idag..

Söndagen blev en ritkig slappis/bakis dag. Jag och min sambo (som också var sjukt bakis) började kolla på serien Entourage, vi är fast, jag tycker den var väldigt rolig, hehe. Perfekt serie att kolla på om man är bakis, så lättsam! Vi har kollat hela säsong 1 (8 avsnitt) och två avsnitt på säsong 2, vi ska nog kolla mer ikväll. Sen igårkväll så kom Anna och Alex över och vi satt och mumsa i oss massa onyttigheter och försökte vinna massa pengar på Bingolotto, men nej så blev det ju ej.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0