Länge Sen Nu

Hej på er allihoppa som läser min blogg, ehm typ 0 personer :p Haha. Men det är ju förståligt har inte skrivit något sedan typ i November. Det har hänt väldigt mycket i mitt liv de senaste månaderna. De bästa nyheterna är att jag och min pojkvän har köpt en egen lägenhet, det är verkligen helt underbart. Vi har bott här i ca 2 månader nu, det är en 2:a på 60kvm och den är så fin. Väldigt ljus och öppen planlösning, det är en bardisk i mellan köket och vardagsrummet. Vi trvivs verkligen här, det är också ett väldigt mysigt område, nära till buss och nära till affärn. Ja det är allt jag kan säga om lägenheten för tillfället, snart ska ni få se lite bilder också när jag har fixat min kamera.

I en vecka nu så jag slutat helt med kolhydrater och jag ska göra det i 10 veckor nu. MItt mål är att gå ner 10 kilo på dessa 10 veckor. Under den första veckan så gick jag ner 2 kilo, jippi. Detta är dp kombinerat med träning, det är den biten jag måste blir mer aktiv på, jag är lite lat. Maten är inge problem. Ska hålla er uppdaterade på denna biten i framtiden.

Den 6 januari fyllde jag 20 år! Wiiie! Nu får jag gå på systemet, har varit där två gånger :) Så nu på lördag så ska jag ha 20 års fest för släkt och vänner, ska verkligen blir sååååå roligt! Nu måste jag äta frukost och sen sticka till jobbet.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0