Sjunde April Tvåtusennio

God Morgon på er. Solen lysen och fåglarna kvittrar och Mikaela ligger inne i sängen, förskyld med neddragna persienner, men det är bättre idag så imorrn ska jag till jobbet igen. Skönt att det var en kortvarig förskylning, är så tränings sugen, borde nog kunna träna på fredag då borde förskylningen vara helt puts veck. Hungrig är jag också.. Måste gå upp och fixa frukost snart, funderar på att göra pannkakor,  mums. Och senare när pojkvännen kommer hem och har handlat då ska jag baka, vet inte riktigt vad bara, funderar på att göra cheesecake, hallonsmulpaj eller ngn chocklad bakelse. Alex vill ha ngt med chocklad och jag är sugen på ngt med bär. Hmm.. Skriver sen vad det blev :)

Har varit jätte lat på att kolla på Gossip Girl på senaste tiden, men igår så laddade jag ner alla avsnitt jag inte sett ännu, 2.14 - 2.20. Såg på alla utom det sista igår, tänkte göra det nu. Sen ska jag väll glo på ngn film eller nått. Dom jag har som jag inte sett ännu är Max Payne, Across The Universe, Get Smart, Made Of Honor och Yes Man (men den ska jag se med Alex, tror att han också vill se den :P). Eller så fortsätter jag kolla på Grey's Anatomy. Hihi!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0